سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاور بدنه خودرو چیست؟

کاور بدنه خودرو چیست؟

02آذر

کاور بدنه خودرو چیست؟میخواهید رنگ بدنه خودروی خود را تغییر دهید اما رنگ آمیزی خودرو کاری سخت خواهد بود و یا نمیخواهید رنگ بدنه خودروی شما دچار آسیب شود؟ راه حل شما، کاور بدنه خودرو است. این کاور شامل پوشش کامل یا جزئی وسیله نقلیه شما با فیلم وینیل یا warp است. کاور بدنه خودرو با ایجاد یک پوشش از جنس pvc روی بدنه خودرو، زیبایی و کیفیت خودرو شما را چندین برابر می کند.

 

در این مقاله با شما هستیم تا پاسخگوی سوال کاور بدنه خودرو چیست؟ باشیم. در نظر داشته باشید شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه بهره مند شوید. به نظر شما کاور بدنه خودرو چیست؟

 

کاور بدنه خودرو چیست؟

کاور بدنه خودرو یک پوشش محافظتی است که در میان علاقه مندان به تیونینگ جایگاه بسیار ویژه ای دارد. پیش از این برای براق شدن سطح بدنه خودرو از پولیش استفاده می شد که این روزها با پیشرفت علم و فناوری، کاورهای جدید روانه بازار شده است. در ادامه می خواهیم انواع کاور بدنه خودرو را به شما معرفی کنیم و پاسخگوی سوال کاور بدنه خودرو چیست؟ باشیم. با ما همراه باشید.

 

انواع کاور بدنه خودرو

کسب اطلاعات بیشتر: کاور بدنه خودرو در تهران

 

کاور بی رنگ خودرو

 

یکی از پرمصرف ترین نوع کاورها، کاور بی رنگ می باشد که مقاومت بسیار بالاتری نسبت به کاورهای رنگی دارند. این نوع کاور عموما برای محافظت از رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت این نوع کاور تغییری در رنگ بدنه خودرو ایجاد نمی کند و در صورتی که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشید تا 5 سال خاصیت محافظتی خود را حفظ می کند. کاورهای بی رنگ به دو دسته مات و ppf تقسیم بندی می شوند.

 

 

کاور بدنه خودرو چیست؟

 

کاور رنگی خودرو

 

کاورهای رنگی همانطور که از نام آن ها پیداست سبب تغییر رنگ بدنه خودرو می شوند و به عبارتی با این کاورها می توانید بدنه خودرو خود را به رنگ دلخواه تغییر دهید. این نوع کاورها نسبت به کاور بی رنگ از مقاومت کمتری برخوردار هستند و عموما برای تغییر رنگ به کار می روند. کاورهای رنگی نیز به سه دسته کاستوم، مات و براق تقسیم بندی می شوند.

 

کاور کاستوم

استفاده از این نوع کاور سبب تغییر خاص و منحصر به فرد رنگ بدنه خودرو می‌شود. از تریم‌های پر کاربرد این خودرو می‌توان به کاور طلایی کروم هفت رنگ اشاره کرد. کاور کاستوم نسبت به کاورهای براق و مات قیمت بالاتری دارد.

 

 

کاور بدنه خودرو چیست؟

 

کاور مات

کاورهای مات در بین علاقه‌مندان تیونینگ محبوبیت بسیاری دارد. در این نوع کاور از رنگ دانه‌های مات استفاده می‌شود و جلوه خاصی به خودرو می‌دهد. استفاده از کاور مات آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی‌کند.

 

 

کاور بدنه خودرو چیست؟

 

کاور براق

کاور براق برای کسانی پیشنهاد می‌شود که قصد تیونینگ کردن خودرو را ندارند و تنها می‌خواهند از یک کاور خوب برای خودرو خود استفاده کنند. رنگ دانه‌های مورد استفاده در کاور براق مانند پوسته بیرونی اغلب خودروهاست.

 

 

کاور بدنه خودرو چیست؟

 

نکاتی مهم در ارتباط با کاور بدنه خودرو

حال که پاسخ سوال کاور بدنه خودرو چیست؟ داده شد و انواع کاور بدنه خودرو را به شما معرفی کردیم می خواهیم به صورت خلاصه برخی از نکات مهم کاور بدنه خودرو را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

 

کاور بدنه خودرو چون از رنگ بدنه محافظت می کند می تواند ارزش مادی اتومبیل شما را حفظ کند. همچنین از کاور برای تبلیغات برندها نیز می توانید استفاده کنید. یا با یک چاپ سفارشی می توانید تصویر دلخواه خود را بر روی آن چاپ کنید. در نظر داشته باشید با شستشوی دستی بدنه خودرو کمترین آسیب به آن وارد می شود اما شستشوی اتوماتیک ممکن است باعث بلند شدن آن و تخریب کاور شود.

 

اگر از پولیش‌های معمولی بر روی کاور استفاده کنید امکان دارد که به آن صدمه بزند معمولا واکس و پولیش‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد. اگر مواظب کاور خود هستید، می‌توانید انتظار داشته باشید که این پوشش چندین سال دوام داشته باشد. اگر چه به طور طبیعی تصادفات و نگهداری ضعیف، طول عمر کاور را کاهش می‌دهد. خوشبختانه تعمیر این پوشش اتومبیل نسبتاً آسان است. کاور تمام بدنه وسایل نقلیه نیز از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، بنابراین اگر فقط یک پانل نیاز به تعمیر دارد، لزوماً نباید ماشین خود را دوباره کاور کنید. حباب‌ها عمدتا هنگام اعمال کاور بدنه ایجاد می‌شود، بنابراین اگر می‌خواهید کار بی‌نقصی داشته باشید این موارد را با تکنسین در میان بگذارید.

 

مهم ترین مسئله در کاور بدنه خودرو محلی است که برای کاور خودرو به آن جا مراجعه می کنید. هرچقدر تکنسین مورد نظر تجربه کاری بالاتری داشته باشد احتمال خراب شدن کاور بدنه خودرو شما کمتر است. شما عزیزان برای کاور بدنه خودرو خود می توانید با اطمینان خاطر به مجموعه کارن فیکس مراجعه کنید. کاور بدنه خودرو چیست؟

 

به یاد داشته باشید که با توجه به ماهیت کاور ، ایجاد برخی از حباب‌ها روی سطوح گرد اجتناب‌ناپذیر است. خیلی از مواقع مشتریان تفاوت میان PPF و کاور را نمی‌داند و باعث گیج شدن آنها می‌شوند در یک نگاه کلی، ppfها نازک‌تر، سبکتر و شفافتر از کاور و یا رپ (Wrap) هستند. از طرف دیگر این کاورها محصول سنگین‌تری هستند نصب آن آسان‌تر هستند و پوشش مضاعفی دارند.

 

ازطرف دیگر، PPF رنگی وجود ندارد. معمولاً کاملاً شفاف و بسیار سبک‌تر هستند در دو حالت مات و براق موجود می‌باشند و در صورت بروز خراش (تا حد معینی)، در گرما خود به خود بهبود می‌یابد. راه دیگری که می‌توانیم تفاوت بین این دو را بیان کنیم این است که از کاورها بیشتر برای بهبود نمای اتومبیل و محافظت استفاده می‌شوند ولی از PPF برای محافظت از رنگ استفاده می‌شود.

 

کاورهای خودرو قابل شست‌و‌شو هستند.

پولیش و واکس معمولی به کاور خودرو آسیب می‌زند.

کاورها پولیش و واکس مخصوص به خود را دارند.

حرارت زیاد، فشار بسیار زیاد آب و اسیدها به کاور خودرو آسیب وارد می‌کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت کاور بدنه خودرو

 

کاور بدنه خودرو خود را کجا انجام دهیم؟

بسیاری از مجموعه‌های دیتیلینگ در سطح شهر هستند که خدمات کاور بدنه خودرو را انجام می‌دهند. اما مجموعه کارنفیکس با دارا بودن یک کادر حرفه‌ای و  متخصص در زمینه کلیه خدمات دیتیلینگ یکی از مجموعه‌هایی است که کاور بدنه خودرو را انجام می‌دهد. این مرکز کاورهایی با تنوع رنگی بی‌نهایت را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می‌دهد. کاور بدنه خودرو چیست؟

 

همان‌طور که اشاره شد کلیه خدمات دیتیلینگ شامل بادی فنس (PPF)، سرامیک خودرو، صفر شویی خودرو، رفع کدری چراغ های خودرو و صافکاری بدون رنگ، در کارنفیکس ارائه می‌شود. به علاوه محیط بسیار شیک و حرفه‌ای دارد و زمان انجام خدمات را به کمترین حد رسانده تا مشتریان آسوده خاطر باشند.

 

کاور بدنه خودرو چیس